REDUCERI PROMOTII OFERTE VEZI PRODUSE NOI

Statusuri de Dor

Statusuri de Dor ONLINE Statusuri de Dor ONLINE Statusuri de Dor

- De ce spui cuvinte in care nu crezi ?

De ce pentru mine esti tot si nu vezi ?

- Status pentru cel ce-l citeste, eu nu mai trebuie sa il citesc pentru ca il scriu si il traiesc in fiecare zi: tristetea e sora mea geamana, ma iubeste si nu ma lasa singur/singura niciodata…

- Iarna noptile se maresc iar zilele se micsoreaza, in sufletul meu e de mult iarna, o iarna polara

- Viata mea e simpla: ma trezesc, lucrez, mananc si adorm intr-un ritm aproape nesesizat de tristete….

- Priveste, citeste si invata, sa nu crezi ca viata e usoara.A mea s-a simplificat mult in ultima vreme, am ramas doar cu durerea inimii mele…

- Daca plang …lacrimez, daca iubesc … te iubesc

- O secunda as vrea sa te privesc , sa-ti vad ochii tristi de dorul meu si mi-ar fi de-ajuns

- Daca as putea as zbura la fiecare lacrima ce plange in ochii tai pentru mine, as culege-o cu buzele si ti-as umezi cu ea gurita uscata de dor… dar am uitat sa zbor

- Sufletul nu mai poate fi racorit, doar obrajii aprinsi scaldati in lacrimi…

- Ah viata! Credeam ca vei fi mai blanda cu mine, dar m-ai aruncat salbatic aici de unde doar strigatele mai amintesc de mine…

- Un status pentru cel/cea ce stie ca nu-l merita: Ai fost , vei fi si vei ramane aici… in inima mea

- Mi-ai spus ca ma iubesti, acum imi arati ce putin…

- Nu-mi spune nimic, e mai bine asa, as vrea sa te cred, dar azi nu mai cred in noi…

- Sunt plecat/plecata… culeg flori de tristete…

- Tristetea… cuvantul care spune ca ceva nu e bine…

- Tristetea- o stare trecatoare, singuratatea- o stare…

- Singur/a si trist/a, nici nu cred in tristete! nici nu e nevoie, e chiar aici langa mine


 - De ce spui cuvinte in care nu crezi ?

De ce pentru mine esti tot si nu vezi ?

- Status pentru cel ce-l citeste, eu nu mai trebuie sa il citesc pentru ca il scriu si il traiesc in fiecare zi: tristetea e sora mea geamana, ma iubeste si nu ma lasa singur/singura niciodata…

- Iarna noptile se maresc iar zilele se micsoreaza, in sufletul meu e de mult iarna, o iarna polara

- Viata mea e simpla: ma trezesc, lucrez, mananc si adorm intr-un ritm aproape nesesizat de tristete….

- Priveste, citeste si invata, sa nu crezi ca viata e usoara.A mea s-a simplificat mult in ultima vreme, am ramas doar cu durerea inimii mele…

- Daca plang …lacrimez, daca iubesc … te iubesc

- O secunda as vrea sa te privesc , sa-ti vad ochii tristi de dorul meu si mi-ar fi de-ajuns

- Daca as putea as zbura la fiecare lacrima ce plange in ochii tai pentru mine, as culege-o cu buzele si ti-as umezi cu ea gurita uscata de dor… dar am uitat sa zbor

- Sufletul nu mai poate fi racorit, doar obrajii aprinsi scaldati in lacrimi…

- Ah viata! Credeam ca vei fi mai blanda cu mine, dar m-ai aruncat salbatic aici de unde doar strigatele mai amintesc de mine…

- Un status pentru cel/cea ce stie ca nu-l merita: Ai fost , vei fi si vei ramane aici… in inima mea

- Mi-ai spus ca ma iubesti, acum imi arati ce putin…

- Nu-mi spune nimic, e mai bine asa, as vrea sa te cred, dar azi nu mai cred in noi…

- Sunt plecat/plecata… culeg flori de tristete…

- Tristetea… cuvantul care spune ca ceva nu e bine…

- Tristetea- o stare trecatoare, singuratatea- o stare…

- Singur/a si trist/a, nici nu cred in tristete! nici nu e nevoie, e chiar aici langa mine


 - De ce spui cuvinte in care nu crezi ?

De ce pentru mine esti tot si nu vezi ?

- Status pentru cel ce-l citeste, eu nu mai trebuie sa il citesc pentru ca il scriu si il traiesc in fiecare zi: tristetea e sora mea geamana, ma iubeste si nu ma lasa singur/singura niciodata…

- Iarna noptile se maresc iar zilele se micsoreaza, in sufletul meu e de mult iarna, o iarna polara

- Viata mea e simpla: ma trezesc, lucrez, mananc si adorm intr-un ritm aproape nesesizat de tristete….

- Priveste, citeste si invata, sa nu crezi ca viata e usoara.A mea s-a simplificat mult in ultima vreme, am ramas doar cu durerea inimii mele…

- Daca plang …lacrimez, daca iubesc … te iubesc

- O secunda as vrea sa te privesc , sa-ti vad ochii tristi de dorul meu si mi-ar fi de-ajuns

- Daca as putea as zbura la fiecare lacrima ce plange in ochii tai pentru mine, as culege-o cu buzele si ti-as umezi cu ea gurita uscata de dor… dar am uitat sa zbor

- Sufletul nu mai poate fi racorit, doar obrajii aprinsi scaldati in lacrimi…

- Ah viata! Credeam ca vei fi mai blanda cu mine, dar m-ai aruncat salbatic aici de unde doar strigatele mai amintesc de mine…

- Un status pentru cel/cea ce stie ca nu-l merita: Ai fost , vei fi si vei ramane aici… in inima mea

- Mi-ai spus ca ma iubesti, acum imi arati ce putin…

- Nu-mi spune nimic, e mai bine asa, as vrea sa te cred, dar azi nu mai cred in noi…

- Sunt plecat/plecata… culeg flori de tristete…

- Tristetea… cuvantul care spune ca ceva nu e bine…